loading...

سلامت و پزشکی

رای کسب درآمد دلاری در کشور راه های مختلفی وجود دارد. در ادامه شما را با برخی از این روش ها آشنا کرده و به توضیح مختصر درباره آن ها می پردازیم.   با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، یافتن شغل و کسب

میزبانی از گردشگران خارجی کسب درآمد دلاری در ایران

sibesalamati بازدید : 120 شنبه 20 اردیبهشت 1399 : 17:24 نظرات (3)

رای کسب درآمد دلاری در کشور راه های مختلفی وجود دارد. در ادامه شما را با برخی از این روش ها آشنا کرده و به توضیح مختصر درباره آن ها می پردازیم.

 

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، یافتن شغل و کسب درآمد مناسب به یکی از چالش های اساسی بشر تبدیل شده است. در کشور ما نیز افراد بسیاری هستند که یا کلا موفق به یافتن شغل ایده آل خود نشده اند و یا اگر هم شدند، علیرغم چندین ساعت کار سنگین در هفته رضایت چندانی از اوضاع مالی خود ندارند. در چنین شرایطی کسب درآمد دلاری می تواند به کمک افراد بیاید. چراکه با توجه به اختلاف چشمگیر در واحدهای ارزی، کسب حتی 15 دلار در روز، می توان بسیار کارگر و مفید واقع شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با چگونگی روند کسب درآمد دلاری آشنا شوید.

کسب درآمد دلاری در ایران
خوشبختانه کسب درآمد دلاری در کشور ما نیز بسیار ساده و از طرق مختلفی صورت می گیرد؛ هرچند که برای انجام اغلب این روش ها باید از اینترنت استفاده کرد. تنها مسئله، دریافت واقعی پول است که آن هم به واسطه افتتاح حساب هایی مانند Paypal و وب مانی کاملا شدنی است. البته راه های دیگری مانند پذیرایی و معامله با توریست های خارجی نیز وجود دارد که حتی در زمان قطعی اینترنت می توان به آن ها اعتماد کرد.

کشور ایران به سبب داشتن جاذبه های باستانی و دیدنی بسیار و همچنین فرهنگ و تاریخچه غنی، اغلب مورد توجه گردشگران خارجی بسیاری قرار می گیرد. حال شما می توانید به نحوی با این توریست ها ارتباط برقرار کرده و آمادگی خود را برای پذیرایی از آنان اعلام کنید؛ مانند یک راهنمایی عالی به هنگام بازدید از مکان های تاریخی، فراهم آوردن تجهیزات حمل و نقل، خورد و خوراک، جای خواب و مواردی از این دست که معمولا دغدغه اکثر توریست ها به شمار می آیند.

البته همیشه هم نیازی به مهیا کردن صفر تا صد تجهیزات نیست؛ بلکه می توان بر سر هر یک از موارد مذکور با توریست ها توافق کرد و نقدا به درآمد دلاری رسید. ناگفته نماند که در این روش باید از سطح دانش و مهارت های زبانی مناسبی برخوردار باشید.

در صورت اتصال به اینترنت نیز می توانید از شبکه های اجتماعی گردشگری مانند کوچ سرفینگ، تریپ ادوایزر، اینترنیشن و لونلی پلنت به عنوان پلتفرمی برای معرفی مهارت های خود (نویسندگی، عکاسی، راهنمای سفر و غیره) استفاده کنید و بدین ترتیب ارتباط خود با گردشگران خارجی را بسط دهید.

کسب درآمد دلاری از اینترنت
همانطور که پیشتر اشاره کردیم، اغلب روش های موجود برای کسب درآمد دلاری، تنها به واسطه اینترنت صورت می گیرند. در این بخش و همینطور بخش های بعدی، به معرفی ساده ترین راه ها برای درآمدزایی اینترنتی می پردازیم.

سایت های کلیکی
یکی از قدیمی ترین و البته ساده ترین راه ها برای داشتن درآمد دلاری، بازدید از سایت های کلیکی یا PPC است. بدین ترتیب که شما با افتتاح حساب کاربری در هر یک از این وب سایت ها و کلیک کردن روی بخش های مختلف، می توانید به موجودی دلاری خود اضافه کنید.

البته هنگام استفاده از این روش باید به چند نکته توجه داشته باشید؛ مثلا اینکه هر سایتی قوانین و دستورالعمل های خاص خود را دارد که پس از ثبت نام باید از آن ها پیروی کنید. مورد دوم حصول اطمینان از اعتبار سایت های کلیکی است. طولانی بودن مدت زمان فعالیت، داشتن تالار گفتمان فعال و امکان مشاهده مبالغ پرداختی به کاربران می تواند از نشانه های اعتبار یک سایت باشد. البته چه بسا سایت هایی که در ابتدا خوب ظاهر شده و بعدها اقدام به کلاهبرداری و دزدی کرده اند. Star-Clicks ،Chitika ،ojooo ،GrandClick ،Goldenclix و Twickerz از جمله PPC های مشهور در این زمینه هستند.

باینری آپشن
با استفاده از سیستم های باینری آپشن قادر خواهید بود تا در مدت زمان کوتاه، درآمد بالایی را به جیب بزنید. بدین ترتیب که با اتخاذ یک استراتژی هوشمندانه و تجزیه و تحلیل شرایط در ساعات آینده، می توانید درصد برد و باخت خود را تعیین کنید.

 

میزبانی از گردشگران خارجی کسب درآمد دلاری در ایران

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 1,759
  • بازدید سال : 13,924
  • بازدید کلی : 70,789